سلام

بالاخره پس از 6 سال توانستم وبلاگی رو راه اندازی کنم که در آن تجربیات این 6 سال رو با خودم و شما ها در میان بذارم ولی چرا خودم ؟!

نوشتن اعجاز میکنه من  می نویسم تا هم برای خودم یادآوری بشه و شما نیز همانند من بتوانید از آن استفاده کنید و این باعث افتخار منه

در این شش سال که به صورت حرفه ای در عرصه اینترنت و کسب و کار اینترنتی و برنامه نویسی شدم تقریبا 20 سایت برای خودم راه اندازی کردم تا غریزه اینترنتی من از این راه ارضا بشه البته هیچ کدوم از این سایت ها دیگه الان در دسترس نیست و غیرفعال شده چون تجربیاتی که من از اونها بدست اوردم واقعا ارزش این کارها رو داشت

در این تعداد سایت چندین هزار پست توسط نویسندگان انتشار داده شده ولی برای اولین بار قصد نوشتن کردم تا بصورت مستقیم با کاربران در ارتباط باشم و تجربیات خودم رو در زمینه های کسب و کار اینترنتی - برنامه نویسی - طراحی و... را بین همدیگه به اشتراک بذاریم تا منم از تجربیات شما استفاده کنم

اولین نوشته ام نباید انقدر طولانی میشد ولی حرف زیاده امیدوارم در پست های بعدی این نوشته ها رو با شما دوستان به اشتراک بذارم

دوست شما رضا نوری